„Megbízható Munkaadó 2025/2027” címmel ismerték el a Deutsche Telekom IT Solutions-t

2025 05 23

Belley Éva, HR igazgató | Kónya László, ügyvezető |a Deutsche Telekom IT Solutions

Dr. Vörös Ágnes, a BASF Hungária Kft. ügyvezetője, a zsűri elnöke | Őrffy Zsolt, pénzügyi igazgató, Deutsche Telekom IT Solutions | Sávos András, a DUIHK elnöke | Sven Hannß, a Budapesti Német Nagykövetség gazdasági osztályvezető-helyettese
DUIHK/Pelsőczy
 

A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) 2025-ös éves közgyűlésén újra elismerésben részesült a Deutsche Telekom IT Solutions (DT-ITS), amely ezúttal is kiérdemelte a Megbízható Munkaadó 2025/2027 címet. A díjat a vállalat nevében Őrffy Zsolt pénzügyekért felelős ügyvezető igazgató vette át a rangos eseményen, ahol összesen 40 kiemelkedő tagvállalatot díjaztak.

A DT-ITS pályázatában átfogó képet adott azokról a gyakorlatokról és vállalati irányelvekről, amelyekkel nemcsak biztonságos és motiváló munkakörnyezetet biztosít dolgozóinak, hanem aktívan hozzájárul szakmai és személyes fejlődésükhöz. A vállalat részletesen bemutatta juttatási rendszerét, munkavállalói jóllétet szolgáló programjait, valamint a rugalmas munkavégzést támogató kezdeményezéseit. A karrierépítést elősegítő képzések, mentoring programok és belső mobilitási lehetőségek szintén azt mutatják, hogy a DT-ITS hosszú távon gondolkodik, és kollégáit nem csupán erőforrásként, hanem értékes partnerként kezeli. A bemutatott jó gyakorlatokat egy független szakmai zsűri értékelte egy részletes és szigorú kritériumrendszer alapján.

„A pénzügyi szempontok mellett egy vállalat fenntartható sikerének kulcsa a munkatársakba fektetett bizalom és támogatás. Különösen nagy értéket jelent számunkra, hogy egy nemzetközi vállalatcsoport hazai leányvállalataként újra sikerült egy ilyen elismerést kivívnunk. A Megbízható Munkaadó cím visszaigazolása annak, hogy üzleti döntéseink során az emberi és társadalmi szempontokat is következetesen figyelembe vesszük” – tette hozzá Őrffy Zsolt, a vállalat pénzügyekért felelős ügyvezető igazgatója.

A díjat 2017-ben alapította a DUIHK azzal a céllal, hogy kiemelje azokat a vállalatokat, amelyek hosszú távon, példaértékű módon gondoskodnak munkavállalóikról – legyen szó munkahelyi körülményekről, szakmai fejlődésről vagy életminőség-javító lépésekről. Az elismerés a vállalatok munkáltatói márkáját is erősíti, hozzájárulva ahhoz, hogy vonzóbbá váljanak a tehetséges szakemberek számára.

DUIHK/Pelsőczy

A díj érvényessége három évre szól, ezzel is ösztönözve a nyertes vállalatokat arra, hogy folyamatos figyelmet fordítsanak kollégáik igényeire és a fenntartható fejlődésre.