TC Core

A Telecommunications (TC) divízió két ágazatból áll, TC Services és IPPS.
Magyarországon 4 telephelyen vannak kollégáink, akik Debrecenből, Budapestről, Pécsről, Szegedről szolgálják ki ügyfeleink igényeit.

IPPS

Önálló ágazattá 2016 januárjában vált, de a terület már 2008 óta működik. Egyetlen olyan ágazat a cégen belül, amelynek közvetlen megbízója a Deutsche Telekom Technik GmbH.

Feladata
A DT Technik felel a Deutsche Telekom hálózatainak kiépítéséért, modernizálásáért és működtetéséért, legyen szó vezetékes vagy mobil hálózatról. Ezeket a hálózatokat mind a lakossági, mind a vállalti szektor használja. „First class worldwide network services” égisze alatt, az ágazat “core business”-e az IP-VPN szolgáltatások nyújtása a DTAG csoport globális ügyfelei számára, végigkíséri a hálózatok megrendelését, kiépítését, üzembe helyezését és felelősséget vállal az üzemeltetésért is, valamint annak optimalizálásáért.

Kínálata
Az IPPS több mint 3500, T-Systems International és Telekom Deutschland ügyfélnek nyújt teljes körű távközlési szolgáltatásokat. Az IPPS több, funkciót átívelő területen is képviselteti magát, így többek között projektek koordinálásával ill. ITIL-alapú folyamattámogatással is foglalkozunk. A 2017-es bővülésünknek köszönhetően portfóliónkat kiterjesztettük a mobil és lakossági hálózatok, illetve a fejlesztői és engineering területre.

TC Core

A TC Core a távközlési szolgáltatások és megoldások biztosításáért és üzemeltetéséért felelős.

Feladata a távközlési szolgáltatások és megoldások tervezése, kivitelezése, átalakítása illetve üzemeltetése.

Kínálatunk az adat-, a hang-, a mobil- és további hálózati szolgáltatások teljes spektrumát lefedi.

Az ágazat fő profilja a vállalati hálózati szolgáltatások biztosítása, és ezzel kapcsolatos management és keresztfunkciók. Ügyfeleink egy része németországi (Global Delivery Unit) bázisú, de jelentős a nemzetközi szolgáltatások (Local Business Unit) aránya is. Kisebb arányban jelen vannak független szolgáltatások, mint például a magyarországi E.On telephelyeknek nyújtott szolgáltatások.

4 fő területe: Service Management, Business Management, Fixed-Lined Operations, Service Integraton Center

TC Core Technológiák: Cisco, Avaya, Juniper, Genesys, Nice, Wmware, Oracle, Redhat, Aruba, Comarch, Solaris, Aspect, Nexus, Viptela, Equinix

Fixed-Line Operations

  • Hálózat üzemeltetésben legyen szó lokális vagy nagy vállalati környezetről, sok színű technológiai tudással (LAN, WLAN, SD-WAN, DNS, DHCP, Radius) és termékismerettel (Cisco, Alcatel, Juniper, Siverpeak) állunk ügyfeleink rendelkezésére a nap 24 órájában. Ügyfeleink között tudhatunk olyan globális ügyfeleket, mint az ITERGO, a Lufthansa, a DPDHL vagy a KONE.
  • Telefonrendszer üzemeltetésben kiemelt szerepünk van a Genesys, Avaya, Aspect, NICE technológiák támogatásában és ezekhez szervesen kapcsolódó virtuális szerverek felügyeletében, karbantartásában. Ügyfeleink között tudhatunk olyan nagy múltú német egészségbiztosítókat mint a Barmer, DAK, bankokat és nagyvállalatokat mint a Deutsche Telekom, Otto , Sparda Banken, Unicredit, és Erste Bank Österreich.
  • ITIL alapú tevékenységeink: Lead Incident & Problem Management
  • Projekt Management: Szolgáltatási koncepciók megalkotása, Technológiai megoldások kockázat elemzése
  • Fejlesztés területén: OSS rendszerek fejlesztése és automatizálása a következő technológiák segítségével: Java, Spring, Angular javascript, Docker, Atlassian toolchain (JIRA, Bamboo, Bitbucket, Gerrit, Crucible), Testlink, Selenium, Junit, Easymock, MySQL
  • Infovista adminisztráció, fejlesztés és infrastruktúra management

SIC

  • Az SIC (Service Integration Center) 2008 nyarán alakult meg. Az SIC SDU-ban jelenleg mintegy 100 kolléga dolgozik 4 csoportban, több mit 500 ügyfelet kiszolgálva. Fő feladatunk a hálózati kiesések kezelése és megoldása (hálózati diagnosztika, jegykezelés, incidensek koordinálása, valamint kapcsolattartás az ügyfelekkel).
  • A csoportok Single Point of Contact szerepet töltenek be az ügyfél, illetve a különböző szolgáltató és megoldó csoportok között.
  • A szolgáltatások nyelve német és angol. A 7×24-es szolgáltatás lefedése érdekében a kollégák 7 különböző műszakban végzik feladataikat.
  • Az SIC standard szolgáltatásokat nyújt az ügyfeleknek, de ezen felül minden csoportnak van saját speciális területe és kiemelt ügyfele non- standard megoldásokkal. Különböző szolgáltatásokat támogatunk mint: WAN, LAN, APM, Security, Voice, Firewall.

Service Management

A TC Service Management Unit számos szolgáltatást nyújt ügyfelei számára. Egyes csapataink közvetlen kapcsolatban állnak az ügyféllel, míg mások többet dolgoznak a háttérben vagy a vállalat operatív csapataival működnek együtt.
A Service Managent egyaránt biztosítja a futó szolgáltatások fenntarthatóságát és járul hozzá az új megoldások és szerződések kialakításához.
Alaptevékenységeink szorosan kapcsolódnak az ügyfelek hálózatához, hiszen csapataink hálózati szolgáltatásokra kötött szerződésekkel foglalkoznak, kezelik a hálózati változásokat,
kimutatásokat készítenek a különböző hálózatok és eszközök állapotáról és gondoskodnak arról is, hogy az adatbázis naprakész legyen.
Csapatunk mind német, mind angol nyelven nyújt szolgáltatásokat. Ügyfeleink többsége német, de brit, holland, spanyol és francia ügyfelekkel is dolgozunk.

Business Management

A Business Management Szolgáltatási egység alapvetően kereszt-háttérfunkciókat lát el a megbízó TC Portfolio Unit számára, amik többek között az üzleti folyamatokat, a szolgáltatások minőség és folyamatirányítást, és a felső vezetés munkáját támogatják.
Innen biztosítunk továbbá Presales funkciókat, ami részben a meglévő, de inkább az új potenciális ügyfeleink számára biztosít értékesítési szolgáltatásokat, mint pl. tervezés és kalkuláció, projekt dokumentáció, stb.
Kollégáink felelősek a teljes TC Nearshore (Magyarország és Szlovákia) megbízás ügymenetéért, beleértve az erőforrások megrendelésével és a teljesítmény követésével kapcsolatos feladatokat.
A szervezeti egységből támogatjuk az ALL IP migrációk ügyféloldali előkészítését is, és az SD E2E (Software Defined End-to-End) nemzetközi agilis termékfejlesztési projektet, számos magasan képzett szakértő kollégával.