Growth Portfolio
A Growth Portfolio divízió jelenlegi formájában 2019 elejétől működik. Szolgáltatási portfoliója igen változatos, a használt technológiák híven tükrözik a piaci trendek diktálta irányokat, továbbá közel ezer kollégával négy telephelyről dolgozunk a T-Systems International és Deutsche Telekom számára, illetve ezek ügyfeleinek. A divízió magában foglal több növekedési pályán lévő üzletágat is, kereséseink folyamatosak az alább területekre:
Telekom Security
Az üzletág foglalkozik a Telekom csoportot, illetve ügyfeleit érintő biztonsági eseményekkel és ezek érzékelését, elhárítását végző eszközökkel, közelebbről:
- IT biztonsági eszközök, alkalmazások üzemeltetése
- Események, betörések, sérülékenységek elemzése
- Tanácsadás, biztonsági incidensek kezelése
- Szabályzatok alkotása, fejlesztése, betartásának támogatása és felügyelete
- IT biztonsági tudatosság növelése
Public Cloud
A területek fő tevékenységei:
- A T-Systems International közösségi felhő fejlesztésében, működtetésében való részvétel
- Termékfejlesztés
- Termékmenedzsment
- DevOps
- Solution engineering
- Architecture
- Valamint az üzleti területek pl. projektmenedzsment, Sales támogatása
IoT – Internet of Things
A magyarországi IoT szervezet a Deutche Telekom IoT Tribe részenként technológia és üzleti támogatási feladatokat lát el. Ezek a teljesség igénye nélkül az alábbiak:
- Platform architect
- Operations architect
- Solution engineer
- DevOps
- Service delivery management
- Supplier management
- Billing/reporting support
- Service management (OPM, PM, IM)
- Sales és marketing támogatás
Munkánk teljes mértékben nemzetközi: orosz, indiai és német kollegákkal szorosan együttműködve, agilis gondolkodás és módszerek mentén folyik.
Hozzánk tartozik a Sales és üzletfejlesztési terület is, amelynek feladata a DT-ITS számára deal-ek megnyerése és a sales folyamatok támogatása.
A divízió további területei a Shared Service Centerek. Ezeken a területeken szakmai kompetenciák mentén nyújtunk megosztott szolgáltatásokat szoftverfejlesztés, tesztelés, beszerzés, automatizáció és projektmenedzsment területeken:
Application Development SSC
Fontosnak tartjuk, hogy egyensúlyt és biztonságot nyújtsunk munkatársaink számára, akik büszkék pozíciójukra és a projektekben betöltött szerepükre. Szeretnénk, ha kollégáink cégünkre nem egy ugródeszkaként, hanem egy megbízható és hosszútávú foglalkoztatást biztosító, valós karrierutat kínáló lehetőségként tekintenének, ahol megvalósíthatják céljaikat.
Főbb tevékenységeink a következőkből állnak:
- Magas minőségű E2E alkalmazás- menedzsment és fejlesztés
- Frontend/Backend fejlesztés főképp JAVA, .NET, PHP programnyelven
- Mainframe fejlesztés
- Agile/Scrum/Waterfall fejlesztés
- DevOps, CI/CD
- Research and Development
- Pre-sales and bid support
- Big Data, Business Intelligence szakértelem
Test Management SSC
A terület fő tevékenységei:
- Szoftverek minőségbiztosítása
- Különböző tesztfázisokon átívelően tesztmenedzsment, teszttervezés, és végrehajtás
- Nemzetközi projektekben informatikai rendszerintegrációs tesztek végzése
Order Management SSC
A terület fő tevékenységei:
- Szolgáltatási integráció
- IT-hoz és TC-hez kapcsolódó ügyféltámogatás
- Minden, Order Managementhez fűzhető E2E folyamat: Request to Offer / Order to Cash / Usage to Cash
- Az ügyfél által megrendelt szolgáltatások meghatározott idő, minőség, költség és egyéb mérőszám szerinti teljesítése
- A felhasználó megrendeléseinek kezelése, monitorozása és ezekről naprakész státusz jelentések készítése
- Alapos riport struktúra létrehozása, mellyel biztosítható a minőség és hatékonyság
- Critical Order Management, eszkaláció kezelés
- Egyértelmű globális folyamatok kialakítása, a napi operációhoz szükséges standard tudásbázis megteremtése
- Ügyfélszerződésben foglalt folyamatok fejlesztése
- Automatizációs csapat támogatása, az operációk és folyamatok hatékonyságának növeléséért, illetve a rejtett potenciálok kiaknázásáért
ServiceNow SSC
A Service Now egy felhőalapú vállalat, amely SaaS rendszerű megoldásaival támogatja ügyfelei IT üzemeltetését. A cég az IT szolgáltatásmenedzsmentre (ITSM), IT rendszerfelügyeletre (ITOM) és IT üzleti folyamatok menedzsmentjére (ITBM) specializálódott, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy projektek, csapatok és ügyfelek közötti interakciókat kezeljenek különféle alkalmazások és beépülő modulok révén.
ServiceNow SSC fő tevékenységei:
- Presales
- Folyamatfelmérés és -tanácsadás
- Implementáció
- Alkalmazásfejlesztés
Automation SSC
A terület fő tevékenységei:
- Technológia- és eszközstandardizálás
- Folyamatfejlesztés és technológiai automatizálás
- Tanácsadás és architektúra tervezés
- Újra használható automatizált megoldások tervezése és fejlesztése
- Meglévő automatizált megoldások bevezetése a szervezeten belül
- Különböző alkalmazások fejlesztése
Project Management SSC
A terület fő tevékenységei:
- Projektmenedzsment
- PMO support
- T&T Management