Growth Portfolio

A Growth Portfolio divízió jelenlegi formájában 2019 elejétől működik. Szolgáltatási portfoliója igen változatos, a használt technológiák híven tükrözik a piaci trendek diktálta irányokat, továbbá közel ezer kollégával négy telephelyről dolgozunk a T-Systems International és Deutsche Telekom számára, illetve ezek ügyfeleinek. A divízió magában foglal több növekedési pályán lévő üzletágat is, kereséseink folyamatosak az alább területekre:

Telekom Security
Az üzletág foglalkozik a Telekom csoportot, illetve ügyfeleit érintő biztonsági eseményekkel és ezek érzékelését, elhárítását végző eszközökkel, közelebbről:

  • IT biztonsági eszközök, alkalmazások üzemeltetése
  • Események, betörések, sérülékenységek elemzése
  • Tanácsadás, biztonsági incidensek kezelése
  • Szabályzatok alkotása, fejlesztése, betartásának támogatása és felügyelete
  • IT biztonsági tudatosság növelése

Public Cloud
A területek fő tevékenységei:

  • A T-Systems International közösségi felhő fejlesztésében, működtetésében való részvétel
  • Termékfejlesztés
  • Termékmenedzsment
  • DevOps
  • Solution engineering
  • Architecture
  • Valamint az üzleti területek pl. projektmenedzsment, Sales támogatása

IoT – Internet of Things
A magyarországi IoT szervezet a Deutche Telekom IoT Tribe részenként technológia és üzleti támogatási feladatokat lát el. Ezek a teljesség igénye nélkül az alábbiak:

  • Platform architect
  • Operations architect
  • Solution engineer
  • DevOps
  • Service delivery management
  • Supplier management
  • Billing/reporting support
  • Service management (OPM, PM, IM)
  • Sales és marketing támogatás

Munkánk teljes mértékben nemzetközi: orosz, indiai és német kollegákkal szorosan együttműködve, agilis gondolkodás és módszerek mentén folyik.

Hozzánk tartozik a Sales és üzletfejlesztési terület is, amelynek feladata a DT-ITS számára deal-ek megnyerése és a sales folyamatok támogatása.

A divízió további területei a Shared Service Centerek. Ezeken a területeken szakmai kompetenciák mentén nyújtunk megosztott szolgáltatásokat szoftverfejlesztés, tesztelés, beszerzés, automatizáció és projektmenedzsment területeken:

Application Developmnet SSC
Fontosnak tartjuk, hogy egyensúlyt és biztonságot nyújtsunk munkatársaink számára, akik büszkék pozíciójukra és a projektekben betöltött szerepükre. Szeretnénk, ha kollégáink cégünkre nem egy ugródeszkaként, hanem egy megbízható és hosszútávú foglalkoztatást biztosító, valós karrierutat kínáló lehetőségként tekintenének, ahol megvalósíthatják céljaikat.
Főbb tevékenységeink a következőkből állnak:

  • Magas minőségű E2E alkalmazás- menedzsment és fejlesztés
  • Frontend/Backend fejlesztés főképp JAVA, .NET, PHP programnyelven
  • Mainframe fejlesztés
  • Agile/Scrum/Waterfall fejlesztés
  • DevOps, CI/CD
  • Research and Development
  • Pre-sales and bid support
  • Big Data, Business Intelligence szakértelem

Test Management SSC
A terület fő tevékenységei:

  • Szoftverek minőségbiztosítása
  • Különböző tesztfázisokon átívelően tesztmenedzsment, teszttervezés, és végrehajtás
  • Nemzetközi projektekben informatikai rendszerintegrációs tesztek végzése

Order Management SSC
A terület fő tevékenységei:

  • Szolgáltatási integráció
  • IT-hoz és TC-hez kapcsolódó ügyféltámogatás
  • Minden, Order Managementhez fűzhető E2E folyamat: Request to Offer / Order to Cash / Usage to Cash
  • Az ügyfél által megrendelt szolgáltatások meghatározott idő, minőség, költség és egyéb mérőszám szerinti teljesítése
  • A felhasználó megrendeléseinek kezelése, monitorozása és ezekről naprakész státusz jelentések készítése
  • Alapos riport struktúra létrehozása, mellyel biztosítható a minőség és hatékonyság
  • Critical Order Management, eszkaláció kezelés
  • Egyértelmű globális folyamatok kialakítása, a napi operációhoz szükséges standard tudásbázis megteremtése
  • Ügyfélszerződésben foglalt folyamatok fejlesztése
  • Automatizációs csapat támogatása, az operációk és folyamatok hatékonyságának növeléséért, illetve a rejtett potenciálok kiaknázásáért

ServiceNow SSC
A Service Now egy felhőalapú vállalat, amely SaaS rendszerű megoldásaival támogatja ügyfelei IT üzemeltetését. A cég az IT szolgáltatásmenedzsmentre (ITSM), IT rendszerfelügyeletre (ITOM) és IT üzleti folyamatok menedzsmentjére (ITBM) specializálódott, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy projektek, csapatok és ügyfelek közötti interakciókat kezeljenek különféle alkalmazások és beépülő modulok révén.
ServiceNow SSC fő tevékenységei:

  • Presales
  • Folyamatfelmérés és -tanácsadás
  • Implementáció
  • Alkalmazásfejlesztés

Automation SSC
A terület fő tevékenységei:

  • Technológia- és eszközstandardizálás
  • Folyamatfejlesztés és technológiai automatizálás
  • Tanácsadás és architektúra tervezés
  • Újra használható automatizált megoldásokat tervezése és fejlesztése
  • Meglévő automatizált megoldások bevezetése a szervezeten belül
  • Különböző alkalmazások fejlesztése

Project Management SSC
A terület fő tevékenységei:

  • Projektmenedzsment
  • PMO support
  • T&T Management