Állásazonosító: 142225_EN_2

Demand Manager - German and English speaking

Helyszín:
Budapest Debrecen

Feladatok

  • Assessing demands, requesting service specifications and cost calculations.
  • Preparation and calculation of offers
  • Tracking of customer demands from receipt to acceptance of implementation
  • Coordinating the status of the requests with the customer and the internal departments
  • Monitoring the implementation of the requests within TSY
  • Status reporting
  • Communication with the customer

Elvárások

  • Very good written and spoken German (C1)
  • Experience in the area of proposal preparation and demand management is desirable
  • Ability to work independently
  • Good networking with the different units of PU MIS (Operations, OPM, Sales, etc.)
  • Technical expertise in the areas of server and network are desirable
  • Knowledge of ITIL processes
  • Project management skills are desirable

Amit kínálunk

  • Új kollégáinkra első munkanapjuktól kezdve teljes körű munkahelyi élet-és balesetbiztosítást kötünk
  • Akár az első munkanapon igényelhető az AYCM sportpass, amely ingyenesen, havi 8 alkalommal biztosít munkavállalóink számára sportolási lehetőséget
  • A próbaidő után új belépőink jogosultak a Cafeteriára, melynek éves keretösszege bruttó 270 000 Ft (ennek éves keretösszege 3 és 5 év után növekszik)
  • A fentieken kívül, pozíciótól függően éves/negyedéves jutalom kerül kifizetésre, továbbá kollégáink projektteljesítési bónuszokban is részesülhetnek
  • Cégünk nagy hangsúlyt fektet a fejlődésre, így minden kollégánknak lehetősége nyílik arra, hogy a legkülönbözőbb tréningeken és képzéseken vegyen részt (vezetői képzések, hard- és soft skill tréningek, nyelvi képzések)
  • Szívesen látjuk minden kollégánkat a vállalati, ágazati és csoportszintű rendezvényeinken (csapatépítők, workshopok, DT-ITS pub, évzáró karácsonyi rendezvény)

Kapcsolat

Can we help you?


E-Mail: myhr_recruitment@telekom.com

Ez is érdekelhet:

Rólunk

Present in the market under the Deutsche Telekom IT Solutions brand name, IT-Services Hungary (ITSH) is a subsidiary of the Deutsche Telekom Group and is the largest ICT employer in Hungary. Established in 2006, the company provides a wide portfolio of IT and telecommunications services with more than 4500 employees. ITSH was awarded with the Best in Educational Cooperation prize by HIPA in 2019, acknowledged as one of the most attractive workplaces by PwC Hungary’s independent survey and rewarded with the title of the Most Ethical Multinational Company in 2019. The company continuously develops its four sites in Budapest, Debrecen, Pécs and Szeged and is looking for skilled IT professionals to join its team.

Munkavégzés helye

Kapcsolat

Can we help you?


E-Mail: myhr_recruitment@telekom.com

Ez is érdekelhet:

További információk

Adatvédelem