Állásazonosító: 137625_EN_2

Adminisztrációs gyakornok angol és német nyelvtudással

Helyszín:
Budapest Debrecen Pécs Szeged

Feladatok

Szeretnél gyakorlatot szerezni multinacionális környezetben?  Érdekel a minőségirányítás és a dokumentációkezelés? Szívesen használod a MS SharePoint site-ot vagy érzel magadban kihívást megtanulni és szerkeszteni, valamint tartalommal feltölteni? Szívesen segítenéd az ágazat vezetőit munkáddal emellett pedig lelkiismeretes és precíz vagy?

Téged keresünk, ha még legalább 1 évig aktív hallgatói jogviszonyod van, és szeretnél új kollégánk lenni! Az adminisztratív feladatok mellé számos, izgalmas kreatív projekt is társul, ahol professzionális segítség mellett megtanulhatsz önállóan dolgozni és kiváló problémamegoldó képességre is szert tehetsz. Csatlakozz csapatunkhoz, és indítsd be karriered még ma!

 

Feladatok: 

  • Vezetők támogatása különböző operatív, adminisztratív és reprezentációs tevékenységek elvégzésében,
  • Adminisztratív és dokumentációs feladatok ellátása, folyamatok nyomon követése,
  • Kimutatások, statisztikák, prezentációk készítése
  • Számlákkal és teljesítési igazolásokkal kapcsolatos teendők intézése,
  • Írásbeli és szóbeli kapcsolattartás a kollégákkal,
  • Üzleti utak, tréningek, megbeszélések szervezése, tárgyalók foglalása, időpontok egyeztetése,
  • Fordítási feladatok angol és német nyelven,
  • Csapatépítő programok szervezése
  • A belső HR adatbázisok és könyvelési rendszerek adatainak naprakészen tartása.

Elvárások

  • Nappali tagozatos, aktív hallgatói jogviszony
  • Hatékony időbeosztás
  • 2-3 hónap irodai munkatapasztalat
  • Microsoft Office vagy hasonló program ismerete (e-mailezés, naptár használata)
  • MS Word, PowerPoint, Excel középfokú ismerete
  • Magabiztos angol és német nyelvtudás
  • Precizitás
  • Heti 25-30 óra elvállalása

Amit kínálunk

  • Új kollégáinkra első munkanapjuktól kezdve teljes körű munkahelyi élet-és balesetbiztosítást kötünk
  • Akár az első munkanapon igényelhető az AYCM sportpass, amely ingyenesen, havi 8 alkalommal biztosít munkavállalóink számára sportolási lehetőséget
  • A próbaidő után új belépőink jogosultak a Cafeteriára, melynek éves keretösszege bruttó 270 000 Ft (ennek éves keretösszege 3 és 5 év után növekszik)
  • A fentieken kívül, pozíciótól függően éves/negyedéves jutalom kerül kifizetésre, továbbá kollégáink projektteljesítési bónuszokban is részesülhetnek
  • Cégünk nagy hangsúlyt fektet a fejlődésre, így minden kollégánknak lehetősége nyílik arra, hogy a legkülönbözőbb tréningeken és képzéseken vegyen részt (vezetői képzések, hard- és soft skill tréningek, nyelvi képzések)
  • Szívesen látjuk minden kollégánkat a vállalati, ágazati és csoportszintű rendezvényeinken (csapatépítők, workshopok, DT-ITS pub, évzáró karácsonyi rendezvény)

Kapcsolat

Can we help you?


E-Mail: myhr_recruitment@telekom.com

Ez is érdekelhet:

Rólunk

Present in the market under the Deutsche Telekom IT Solutions brand name, IT-Services Hungary (ITSH) is a subsidiary of the Deutsche Telekom Group and is the largest ICT employer in Hungary. Established in 2006, the company provides a wide portfolio of IT and telecommunications services with more than 4500 employees. ITSH was awarded with the Best in Educational Cooperation prize by HIPA in 2019, acknowledged as one of the most attractive workplaces by PwC Hungary’s independent survey and rewarded with the title of the Most Ethical Multinational Company in 2019. The company continuously develops its four sites in Budapest, Debrecen, Pécs and Szeged and is looking for skilled IT professionals to join its team.

Munkavégzés helye

Kapcsolat

Can we help you?


E-Mail: myhr_recruitment@telekom.com

Ez is érdekelhet:

További információk

Adatvédelem