Állásazonosító: 132905_EN_2

Service Solution Designer

Helyszín:
Budapest Debrecen Pécs Szeged

Feladatok

Your regular tasks will include:

  • maintaining
  • updating
  • occasionally debugging the customer's systems.

 

Any professional improvement ideas are welcome in the team.

Elvárások

  • Completed or ongoing IT Studies
  • Solid knowledge with experience in Linux OS (Unix OS is advance)
  • Configuring and basic knowledge of relational databases (OracleDB and PostgreSQL)
  • Knowledge with the tools Putty, Sql Developer or similar SQL client
  • Experience in webservice testing and testing tools (for example, SoapUI)
  • Basic knowledge in networks (TCP/IP, interfaces, VLAN, DNS)
  • Basic knowledge with monitoring systems (Nagios, Prometheus, Grafana)
  • Basic knowledge with Incident-, Change-, Problem-Management (ITIL)
  • Basic knowledge with application servers (WildFly/JBoss/Apache Tomcat)
  • Basic knowledge in script-programming (Perl, Shell scripts)
  • Experience with 2nd/3rd Level-Support (no regular direct contact with customers)
  • Basic knowledge in JIRA and Confluence
  • Analytical thinking and problem solving
  • Independent, goal-oriented working
  • Experience in collaboration with the customer / subcontractor
  • English (Level C1)

 

Advantages:

  • Basic knowledge in Java programming
  • Basic knowledge in automation, especially with Ansible
  • Basic German is an advance

Amit kínálunk

  • Új kollégáinkra első munkanapjuktól kezdve teljes körű munkahelyi élet-és balesetbiztosítást kötünk
  • Akár az első munkanapon igényelhető az AYCM sportpass, amely ingyenesen, havi 8 alkalommal biztosít munkavállalóink számára sportolási lehetőséget
  • A próbaidő után új belépőink jogosultak a Cafeteriára, melynek éves keretösszege bruttó 270 000 Ft (ennek éves keretösszege 3 és 5 év után növekszik)
  • A fentieken kívül, pozíciótól függően éves/negyedéves jutalom kerül kifizetésre, továbbá kollégáink projektteljesítési bónuszokban is részesülhetnek
  • Cégünk nagy hangsúlyt fektet a fejlődésre, így minden kollégánknak lehetősége nyílik arra, hogy a legkülönbözőbb tréningeken és képzéseken vegyen részt (vezetői képzések, hard- és soft skill tréningek, nyelvi képzések)
  • Szívesen látjuk minden kollégánkat a vállalati, ágazati és csoportszintű rendezvényeinken (csapatépítők, workshopok, DT-ITS pub, évzáró karácsonyi rendezvény)

Kapcsolat

Can we help you?


E-Mail: myhr_recruitment@telekom.com

Ez is érdekelhet:

Rólunk

Present in the market under the Deutsche Telekom IT Solutions brand name, IT-Services Hungary (ITSH) is a subsidiary of the Deutsche Telekom Group and is the largest ICT employer in Hungary. Established in 2006, the company provides a wide portfolio of IT and telecommunications services with more than 4500 employees. ITSH was awarded with the Best in Educational Cooperation prize by HIPA in 2019, acknowledged as one of the most attractive workplaces by PwC Hungary’s independent survey and rewarded with the title of the Most Ethical Multinational Company in 2019. The company continuously develops its four sites in Budapest, Debrecen, Pécs and Szeged and is looking for skilled IT professionals to join its team.

Munkavégzés helye

Kapcsolat

Can we help you?


E-Mail: myhr_recruitment@telekom.com

Ez is érdekelhet:

További információk

Adatvédelem