Állásazonosító: 132851_HU_2

Senior ServiceNow Implementation Business Analyst

Helyszín:
Budapest

Feladatok

The role is opened due to ever growing international business demands. The ServiceNow Senior Business Analyst will support the implementation from proposal to delivery. Includes developing a thorough understanding of the client’s requirements then applying industry best practices and detailed knowledge of ServiceNow to design an optimal solution which supports the business process meeting or exceeding the functional requirements. Supports business governance and organizational change management efforts by providing and continual service improvement efforts. Leads quality management reviews and ensures all business and design requirements are met.

The Senior ServiceNow Business Analyst will work closely with the Solution/Technical Architect to ensure the solution is technically feasible and provides real measurable value for the customer.

 

Tasks

 

  • Helps to define the development of IT solutions that would be necessary for solving the business issues
  • Builds a trusting relationship with major project stakeholders and leads them to adoption of the best solution
  • Supports the management at strategic planning and at the identifying of the organization's business needs. Will act as consultant
  • Specifies and documents the requirements of key stakeholders towards the software systematically (via meeting, observation, analysis etc.)
  • Provides analysis and modeling for companywide business processes. Is able to deduce needs from business operation field and to realize IT development potentials
  • Has founded technical/economical knowledge about the particular business area he is working on
  • Provides process design to standardize organization’s workflows and business operation, defines related KPI’s
  • Works with multiple complex systems on a wide range area, takes responsibility for interface design. Prepares proposals and concepts in IT migration and helps with transition projects
  • Key contact between customers and the IT development team. Conducts professional consultation with architects, the project manager, team leaders, technical leads, developers and testers
  • May operate as 2nd level support when the normal support/system administration is confronted to a problem which they cannot solve. Provides post-implementation support

Elvárások

  • 5+ year of Business Analysis experience
  • 3+ year of professional experience supporting the configuration and development of ServiceNow
  • Strong oral and written communications skills (both business English and Hungarian)
  • Complex practical ITIL knowledge through the whole Service Management Lifecycle
  • Comprehensive knowledge of ServiceNow platform key capabilities and workflow solutions
  • Supervisory experience working with a diverse internal and client teams
  • Experience implementing systems using the Agile/Scrum methodology and in the System Development Life Cycle (SDLC) processes including client requirement analysis and system design
  • Experience designing and implementing IT and Non-IT related process workflows, procedures based on technical standards and best practices
  • Experience in test plan creation and execution as well as provide guidance for key users, preparation of corporate knowledge articles and conducting trainings
  • Administration of a ServiceNow instances including the delegation of groups, modification of CMS, workflows, business rules, UI actions, UI policies, ACLs, dictionary, catalog items
  • Personal qualities: strong analytical skills, creativity, innovation, passion, need for self-development and a sense of humor (we are a team of ‘veteran’ IT-geeks, friends with extraordinary personality)

Amit kínálunk

  • Új kollégáinkra első munkanapjuktól kezdve teljes körű munkahelyi élet-és balesetbiztosítást kötünk
  • Akár az első munkanapon igényelhető az AYCM sportpass, amely ingyenesen, havi 8 alkalommal biztosít munkavállalóink számára sportolási lehetőséget
  • A próbaidő után új belépőink jogosultak a Cafeteriára, melynek éves keretösszege bruttó 270 000 Ft (ennek éves keretösszege 3 és 5 év után növekszik)
  • A fentieken kívül, pozíciótól függően éves/negyedéves jutalom kerül kifizetésre, továbbá kollégáink projektteljesítési bónuszokban is részesülhetnek
  • Cégünk nagy hangsúlyt fektet a fejlődésre, így minden kollégánknak lehetősége nyílik arra, hogy a legkülönbözőbb tréningeken és képzéseken vegyen részt (vezetői képzések, hard- és soft skill tréningek, nyelvi képzések)
  • Szívesen látjuk minden kollégánkat a vállalati, ágazati és csoportszintű rendezvényeinken (csapatépítők, workshopok, DT-ITS pub, évzáró karácsonyi rendezvény)

Kapcsolat

Kérdése van?


E-Mail: myhr_recruitment@telekom.com

Ez is érdekelhet:

Rólunk

A 2020. július 1-jétől Deutsche Telekom IT Solutions márkanéven működő IT Services Hungary (ITSH) Magyarország legnagyobb ICT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult vállalat jelenleg több mint 4500 munkavállalóval nyújtja az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles portfólióját. Az ITSH 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) a legjobb oktatási együttműködésért járó díját, valamint a PwC Magyarország független kutatása alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé sorolják, a cég emellett megkapta a legetikusabb multinacionális nagyvállalat címet is. A cég folyamatosan fejleszti mind a négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja a képzett IT szakemberek jelentkezését.

Munkavégzés helye

Kapcsolat

Kérdése van?


E-Mail: myhr_recruitment@telekom.com

Ez is érdekelhet:

További információk

Adatvédelem