Állásazonosító: 121617_EN_2

Exchange Application Administrator

Helyszín:
Debrecen

Feladatok

A multinacionális, a kis és a közép vállalatok mindennapjainak nélkülözhetetlen kelléke a mobiltelefon és a rajta keresztül történő céges levelezés is.

Amennyiben szeretnél annak a csapatnak a tagja lenni, aki a teljes Deutsche Telekom AG Microsoft Exchange\O365 megoldásáért felel, itt a helyed nálunk!

 

 

  • 2. szintű támogatás nyújtása Exchange 2013/Exchange 2019/Exchange Online (O365) területén
  • Hibajegyek fogadása, kezelése, naprakészen tartása
  • Az Exchange szerverek üzemeltetése
  • O365 Mailboxok üzemeltetése
  • Kommunikáció a különböző csoportokkal probléma megoldás esetén (1st level / 3rd level / Microsoft)
  • Riportok készítése

Elvárások

  • Csapatunkba informatikailag felkészült és tapasztalt kollégák jelentkezését várjuk, így szeretnénk, ha a leendő kollégánk IT irányultságú képzettséggel, vagy azzal egyenértékű tapasztalattal (1-1,5 év) rendelkezne
  • A fenti feladatok elvégzéséhez az Exchange valamilyen verziójának, illetve az MS O365 ismerete szükséges
  • A közös nyelv virtuális csapatunkban az angol
  • Windows Server 2012 R2 ismerete szükséges
  • Szeretnénk, ha leendő kollégánk hasonlóan gondolkodna, ahogyan mi: nagyfokú ügyfél-, megoldás- és teljesítményorientáltsággal közelítjük meg a problémákat. Kitartóan, agilis szemlélettel dolgozunk együtt annak érdekében, hogy a projektünkből a lehető legtöbbet kihozhassuk
  • Fontos számunkra, hogy új kollégánk csapatjátékos legyen és nyitott az új technológiákra

 

Előnyt jelent:

  • A német nyelv ismerete
  • Jártasság Cloud alapú technológiákban
  • Powershell vagy egyéb programozási/script nyelvek ismerete
  • ITIL ismerete

Amit kínálunk

  • Új kollégáinkra első munkanapjuktól kezdve teljes körű munkahelyi élet-és balesetbiztosítást kötünk
  • Akár az első munkanapon igényelhető az AYCM kártya, amely ingyenesen, havi 8 alkalommal biztosít munkavállalóink számára sportolási lehetőséget
  • A próbaidő után új belépőink jogosultak a Cafeteriára, melynek éves keretösszege bruttó 270 000 Ft (ennek éves keretösszege 3 és 5 év után növekszik)
  • A fentieken kívül, pozíciótól függően éves/negyedéves jutalom kerül kifizetésre, továbbá kollégáink projektteljesítési bónuszokban is részesülhetnek
  • Cégünk nagy hangsúlyt fektet a fejlődésre, így minden kollégánknak lehetősége nyílik arra, hogy a legkülönbözőbb tréningeken és képzéseken vegyen részt (vezetői képzések, hard- és soft skill tréningek, nyelvi képzések)
  • Szívesen látjuk minden kollégánkat a vállalati, ágazati és csoportszintű rendezvényeinken (csapatépítők, workshopok, ITSH pub, évzáró karácsonyi rendezvény)

Kapcsolat

Can we help you?


E-Mail: [email protected]

Ez is érdekelhet:

Rólunk

Present in the market under the Deutsche Telekom IT Solutions brand name, IT-Services Hungary (ITSH) is a subsidiary of the Deutsche Telekom Group and is the largest ICT employer in Hungary. Established in 2006, the company provides a wide portfolio of IT and telecommunications services with more than 4500 employees. ITSH was awarded with the Best in Educational Cooperation prize by HIPA in 2019, acknowledged as one of the most attractive workplaces by PwC Hungary’s independent survey and rewarded with the title of the Most Ethical Multinational Company in 2019. The company continuously develops its four sites in Budapest, Debrecen, Pécs and Szeged and is looking for skilled IT professionals to join its team.

Munkavégzés helye

Kapcsolat

Can we help you?


E-Mail: [email protected]

Ez is érdekelhet:

További információk

Adatvédelem