Állásazonosító: 120912_HU_2

Order Management Specialist

Helyszín:
Pécs

Feladatok

  • Szolgáltatási szerződések lebonyolításának támogatása és koordinálása oly módon, hogy a szerződés teljesítése haladja meg a külső vagy belső ügyfél elvárásait adott költségvetési kereteken belül
  • Ügyfél megrendelések végrehajtásának koordinálása, nyomon követése, a műszaki tartalom, a költségkeretek optimalizálása, a szerződésnek való megfelelés figyelembe vételével, a változások következményeinek felmérésével
  • A megrendelés-kezelési és a hozzá kapcsolódó folyamatok illetve feladatok ellátása, támogatás nyújtása a szolgáltatási szerződések lebonyolításához a megrendelések kezelésével, teljesítésük koordinálásával, a megrendelések és változás-kérések státuszáról, illetve az elvégzett szolgáltatásokról naprakész információ szolgáltatásával az üzletág vagy az ügyfél részére
  • A számlázási folyamat támogatása

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség, előny, ha ez: informatikai/műszaki közép- vagy felsőfokú végzettség
  • Magabiztos német nyelvtudás, középfokú angol nyelvtudás
  • Magabiztos Office felhasználói ismeretek (Excel, PowerPoint)
  • Erkölcsi bizonyítvány

 

Előnyök:

  • Service Desk/Call Center tapasztalat
  • ITIL ismerete
  • Nemzetközi multinacionális vállalatnál eltöltött legalább egy év munkatapasztalat

 

Személyiség:

  • Jó szervezői készség
  • Önálló munkavégzés
  • Hatékony együttműködés csapatmunkában
  • Precizitás

Amit kínálunk

  • Új kollégáinkra első munkanapjuktól kezdve teljes körű munkahelyi élet-és balesetbiztosítást kötünk
  • Akár az első munkanapon igényelhető az AYCM sportpass, amely ingyenesen, havi 8 alkalommal biztosít munkavállalóink számára sportolási lehetőséget
  • A próbaidő után új belépőink jogosultak a Cafeteriára, melynek éves keretösszege bruttó 270 000 Ft (ennek éves keretösszege 3 és 5 év után növekszik)
  • A fentieken kívül, pozíciótól függően éves/negyedéves jutalom kerül kifizetésre, továbbá kollégáink projektteljesítési bónuszokban is részesülhetnek
  • Cégünk nagy hangsúlyt fektet a fejlődésre, így minden kollégánknak lehetősége nyílik arra, hogy a legkülönbözőbb tréningeken és képzéseken vegyen részt (vezetői képzések, hard- és soft skill tréningek, nyelvi képzések)
  • Szívesen látjuk minden kollégánkat a vállalati, ágazati és csoportszintű rendezvényeinken (csapatépítők, workshopok, DT-ITS pub, évzáró karácsonyi rendezvény)

Kapcsolat

Kérdése van?


E-Mail: [email protected]

Ez is érdekelhet:

Rólunk

A 2020. július 1-jétől Deutsche Telekom IT Solutions márkanéven működő IT Services Hungary (ITSH) Magyarország legnagyobb ICT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult vállalat jelenleg több mint 4500 munkavállalóval nyújtja az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles portfólióját. Az ITSH 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) a legjobb oktatási együttműködésért járó díját, valamint a PwC Magyarország független kutatása alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé sorolják, a cég emellett megkapta a legetikusabb multinacionális nagyvállalat címet is. A cég folyamatosan fejleszti mind a négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja a képzett IT szakemberek jelentkezését.

Munkavégzés helye

Kapcsolat

Kérdése van?


E-Mail: [email protected]

Ez is érdekelhet:

További információk

Adatvédelem