Állásazonosító: 120507_HU_2

Roll-out manager

Helyszín:
Budapest

Feladatok

  • To ensure the delivery’s highest quality during the End of Service life devices, and support new site installation
  • Roll-out manager is responsible to handle requests E2E
  • To deliver components in time and on the correct place. 
  • To help the project leaders by taking over management tasks/cases. 
  • To ensure all the above, we follow-up all the running cases of the project by consulting with the stakeholders. 
  • To contact local customer is also part of our scope. 
  • Informing them about the deliverables, negotiating with them regarding the proper delivery (e.g. suitable date and time, assign needed escort…)
  • On the end of the Roll Out phase Roll-out manager manage the migration calls, and reserve the resources of the call.

Elvárások

  • Fluent English language
  • Able to host migration calls
  • Wide, special knowledge and years of experience in work methodologies, customer care, guidelinesAbility to autonomous appliance and figuring of this knowledge
  • International specifications knowledge
  • Broad knowledge of service in excellence and ITIL
  • ProcessesTool requirement: IPLS-ROT; SPIMS; PMA-ISEM; RPK; eTTS

Amit kínálunk

  • Új kollégáinkra első munkanapjuktól kezdve teljes körű munkahelyi élet-és balesetbiztosítást kötünk
  • Akár az első munkanapon igényelhető az AYCM kártya, amely ingyenesen, havi 8 alkalommal biztosít munkavállalóink számára sportolási lehetőséget
  • A próbaidő után új belépőink jogosultak a Cafeteriára, melynek éves keretösszege bruttó 270 000 Ft (ennek éves keretösszege 3 és 5 év után növekszik)
  • A fentieken kívül, pozíciótól függően éves/negyedéves jutalom kerül kifizetésre, továbbá kollégáink projektteljesítési bónuszokban is részesülhetnek
  • Cégünk nagy hangsúlyt fektet a fejlődésre, így minden kollégánknak lehetősége nyílik arra, hogy a legkülönbözőbb tréningeken és képzéseken vegyen részt (vezetői képzések, hard- és soft skill tréningek, nyelvi képzések)
  • Szívesen látjuk minden kollégánkat a vállalati, ágazati és csoportszintű rendezvényeinken (csapatépítők, workshopok, ITSH pub, évzáró karácsonyi rendezvény)

Kapcsolat

Kérdése van?


E-Mail: [email protected]

Ez is érdekelhet:

Rólunk

A 2020. július 1-jétől Deutsche Telekom IT Solutions márkanéven működő IT Services Hungary (ITSH) Magyarország legnagyobb ICT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult vállalat jelenleg több mint 4500 munkavállalóval nyújtja az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles portfólióját. Az ITSH 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) a legjobb oktatási együttműködésért járó díját, valamint a PwC Magyarország független kutatása alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé sorolják, a cég emellett megkapta a legetikusabb multinacionális nagyvállalat címet is. A cég folyamatosan fejleszti mind a négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja a képzett IT szakemberek jelentkezését.

Munkavégzés helye

Kapcsolat

Kérdése van?


E-Mail: [email protected]

Ez is érdekelhet:

További információk

Adatvédelem