Állásazonosító: 120368_EN_2

Security Management Specialist (onsite support)

Helyszín:
Budapest

Feladatok

In this position you will be responsible for helping our enterprise and medium size customers to realize their projects around cyber defense as part of a team and to provide counsel in those topics. 

 

Tasks

 

  • To conduct analysis of the current security posture and cyber defense capabilities of our customers
  • To prepare changes in the cyber defense strategy and security incident management process
  • To plan and design security solution architecture for SIEM environments or for state-of-the-art malware and APT protection
  • To support in the development and creation of Security Operation Center (SOC), Computer Security Incident Response Team (CSIRT) or Computer Emergency Response Team (CERT) capabilities
  • To create concepts for the utilization of Cyber Threat Intelligence
  • To evaluate new products and services for cyber defense

Elvárások

  • You have a degree (preferably BSc. or MSc. in the field of Information Technology)
  • You are fluent in English (both written and verbal at least B2)
  • You are fluent in German (both written and verbal at least B2)
  • You have already some experience with IT and Cyber Security and some baseline knowledge of cyber defense
  • You are able and willing to speak and present at mid management or higher
  • You are a customer oriented person and have a convincing personality
  • Willingness to support customers mostly around Europe at their location multiple days per week

 

Advantages

 

  • Experience with processes of an SOC, CSIRT or CERT team
  • You have the drive to get to know and work with new and innovative technologies
  • You are able to communicate adequately with internal partners
  • You are willing to work as part of an international, virtual team
  • Love to travel

Amit kínálunk

  • Új kollégáinkra első munkanapjuktól kezdve teljes körű munkahelyi élet-és balesetbiztosítást kötünk
  • Akár az első munkanapon igényelhető az AYCM sportpass, amely ingyenesen, havi 8 alkalommal biztosít munkavállalóink számára sportolási lehetőséget
  • A próbaidő után új belépőink jogosultak a Cafeteriára, melynek éves keretösszege bruttó 270 000 Ft (ennek éves keretösszege 3 és 5 év után növekszik)
  • A fentieken kívül, pozíciótól függően éves/negyedéves jutalom kerül kifizetésre, továbbá kollégáink projektteljesítési bónuszokban is részesülhetnek
  • Cégünk nagy hangsúlyt fektet a fejlődésre, így minden kollégánknak lehetősége nyílik arra, hogy a legkülönbözőbb tréningeken és képzéseken vegyen részt (vezetői képzések, hard- és soft skill tréningek, nyelvi képzések)
  • Szívesen látjuk minden kollégánkat a vállalati, ágazati és csoportszintű rendezvényeinken (csapatépítők, workshopok, DT-ITS pub, évzáró karácsonyi rendezvény)

Kapcsolat

Can we help you?


E-Mail: myhr_recruitment@telekom.com

Ez is érdekelhet:

Rólunk

Present in the market under the Deutsche Telekom IT Solutions brand name, IT-Services Hungary (ITSH) is a subsidiary of the Deutsche Telekom Group and is the largest ICT employer in Hungary. Established in 2006, the company provides a wide portfolio of IT and telecommunications services with more than 4500 employees. ITSH was awarded with the Best in Educational Cooperation prize by HIPA in 2019, acknowledged as one of the most attractive workplaces by PwC Hungary’s independent survey and rewarded with the title of the Most Ethical Multinational Company in 2019. The company continuously develops its four sites in Budapest, Debrecen, Pécs and Szeged and is looking for skilled IT professionals to join its team.

Munkavégzés helye

Kapcsolat

Can we help you?


E-Mail: myhr_recruitment@telekom.com

Ez is érdekelhet:

További információk

Adatvédelem