Állásazonosító: 118049_HU_2

Teradata Administrator

Helyszín:
Pécs

Feladatok

Különböző üzleti, ügyfélspecifikus Unix szerveroldali alkalmazások és Teradata adatbázisok 2nd level üzemeltetése, illetve sokrétű technikai tudás megszerzése után, második szintű támogatás nyújtása külső ügyfelek számára.

 

  • Az alkalmazások verzióváltásainak, migrációinak, operációs rendszereinek és hardware oldali változásainak teljes körű megtervezése, nyomon kísérése és koordinálása
  • A különböző ügyféligények egyeztetése, megtervezése, végrehajtatása és koordinálása
  • Az ITIL folyamatok (Incident-, Change-, Problemmanagement) ismerete és gyakorlati alkalmazása az alkalmazás-támogatási életciklusa során
  • Szakmai kapcsolattartás az ügyfél informatikai szakembereivel

Elvárások

  • Szakirányú végzettség vagy releváns szakmai tapasztalat IT területen
  • Legalább középszintű aktív, tárgyalóképes német nyelvtudás, és alapszintű angol nyelv ismeret
  • Tapasztalat Linux/UNIX alapú rendszerek szerveroldali üzemeltetésében
  • Adatbázis (pl.: Oracle) felépítésében és működtetésében szerzett tapasztalat
  • Scriptnyelvek ismerete
  • Legalább középszintű német és alapszintű angol nyelvismeret
  • Különböző szerver/kliens/hálózati architektúrák, komponensek ismerete
  • Rendszerszemlélet, precizitás
  • Komplex problémák gyors megértése
  • Nagyon jó kommunikációs és munka szervezési készség
  • Önálló és csoportos munkavégzésre való képesség
  • Megbízhatóság, ügyfél-orientált szemléletmód, proaktiv gondolkodás 

 

 

Előnyök:

 

  • Teradata tapasztalat 
  • Middleware -k (Tomcat, Oracle Weblogic, JBOSS, Apache) ismerete
  • Jegykezelő rendszerekben szerzett tapasztalat
  • ITIL folyamatok ismerete

 

Személyiség:

 

  • Rugalmasság, csapatjátékosság, megbízhatósság.
  • Pontosság, precizitás.
  • Fejlődésre törekvés, tanulási hajlandóság.
  • Önálló gondolkodás és problémamegoldási készség 

Amit kínálunk

  • Új kollégáinkra első munkanapjuktól kezdve teljes körű munkahelyi élet-és balesetbiztosítást kötünk
  • Akár az első munkanapon igényelhető az AYCM kártya, amely ingyenesen, havi 8 alkalommal biztosít munkavállalóink számára sportolási lehetőséget
  • A próbaidő után új belépőink jogosultak a Cafeteriára, melynek éves keretösszege bruttó 270 000 Ft (ennek éves keretösszege 3 és 5 év után növekszik)
  • A fentieken kívül, pozíciótól függően éves/negyedéves jutalom kerül kifizetésre, továbbá kollégáink projektteljesítési bónuszokban is részesülhetnek
  • Cégünk nagy hangsúlyt fektet a fejlődésre, így minden kollégánknak lehetősége nyílik arra, hogy a legkülönbözőbb tréningeken és képzéseken vegyen részt (vezetői képzések, hard- és soft skill tréningek, nyelvi képzések)
  • Szívesen látjuk minden kollégánkat a vállalati, ágazati és csoportszintű rendezvényeinken (csapatépítők, workshopok, ITSH pub, évzáró karácsonyi rendezvény)

Kapcsolat

Kérdése van?


E-Mail: [email protected]

Ez is érdekelhet:

Rólunk

A 2020. július 1-jétől Deutsche Telekom IT Solutions márkanéven működő IT Services Hungary (ITSH) Magyarország legnagyobb ICT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult vállalat jelenleg több mint 4500 munkavállalóval nyújtja az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles portfólióját. Az ITSH 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) a legjobb oktatási együttműködésért járó díját, valamint a PwC Magyarország független kutatása alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé sorolják, a cég emellett megkapta a legetikusabb multinacionális nagyvállalat címet is. A cég folyamatosan fejleszti mind a négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja a képzett IT szakemberek jelentkezését.

Munkavégzés helye

Kapcsolat

Kérdése van?


E-Mail: [email protected]

Ez is érdekelhet:

További információk

Adatvédelem