Állásazonosító: 116538_EN_2

Lead Incident Manager (TC Delivery)

Helyszín:
Budapest

Feladatok

  • Lead and coordinate CBI High/Critical incident resolution / Conduct Root Cause Analysis (RCA)
  • Manage lifecycle of incident / problem tickets
  • Initiate and lead technical conference calls
  • Coordinate efforts of all involved parties, including suppliers and external teams
  • Initiate and drive internal and external escalation procedures
  • Create and distribute Incident / RCA reports to key stakeholders
  • Make recommendations for process and quality improvements
  • Set and track measures for process and quality improvement activities
  • Agent for special, management driven escalations / topics

Elvárások

  • German: B2/C1
  • English: B2/C1

 

Advantages: 

  • ITIL V3 SO
  • ITIL V4 Foundation
  • Network basic
  • CCNA
  • Excellent communications and problem solving skills

 

Personality: 

  • Proactive attitude
  • Team player
  • Ability to cope with stress

Amit kínálunk

  • Új kollégáinkra első munkanapjuktól kezdve teljes körű munkahelyi élet-és balesetbiztosítást kötünk
  • Akár az első munkanapon igényelhető az AYCM kártya, amely ingyenesen, havi 8 alkalommal biztosít munkavállalóink számára sportolási lehetőséget
  • A próbaidő után új belépőink jogosultak a Cafeteriára, melynek éves keretösszege bruttó 270 000 Ft (ennek éves keretösszege 3 és 5 év után növekszik)
  • A fentieken kívül, pozíciótól függően éves/negyedéves jutalom kerül kifizetésre, továbbá kollégáink projektteljesítési bónuszokban is részesülhetnek
  • Cégünk nagy hangsúlyt fektet a fejlődésre, így minden kollégánknak lehetősége nyílik arra, hogy a legkülönbözőbb tréningeken és képzéseken vegyen részt (vezetői képzések, hard- és soft skill tréningek, nyelvi képzések)
  • Szívesen látjuk minden kollégánkat a vállalati, ágazati és csoportszintű rendezvényeinken (csapatépítők, workshopok, ITSH pub, évzáró karácsonyi rendezvény)

Kapcsolat

Can we help you?


E-Mail: myhr_recruitment@telekom.com

Ez is érdekelhet:

Rólunk

IT Services Hungary is Hungary’s largest ICT employer and the Hungarian affiliate of T-Systems International. As a critical link in the international production chain of T-Systems, IT Services Hungary is the most dynamically developing IT service centre in Hungary. It has won the ‘Investor of the Year’ award twice, in 2008 and in 2015. From among the wide range of IT and telecommunications consulting services, the company focuses on the innovation, management and outsourcing of IT solutions, as well as development and systems integration. The company is constantly developing its sites in Budapest, Debrecen, Pécs and Szeged, and welcomes applications from career-starter and experienced IT specialists.

Munkavégzés helye

Kapcsolat

Can we help you?


E-Mail: myhr_recruitment@telekom.com

Ez is érdekelhet:

További információk

Adatvédelem