Állásazonosító: 113871_EN_2

Customer Solution Analyst

Helyszín:
Pécs

Feladatok

  • Maintain high level Customer satisfaction by clarifying Customer needs and ensuring that they are met.
  • Handle Customer-relation problems promptly and appropriately, escalate issues according to established procedures.
  • Installs various types of software including operating systems and applications on a variety of hardware platforms including system updates, patches and configuration changes.
  • Provides deployment, installation and support of client-software for designated customer.
  • Manages the resolution of problems and changes for customer clients
  • Participate in troubleshooting calls
  • Ensure high quality of core client and image

Elvárások

  • In-depth knowledge of client operating systems (Windows 7 & 10) including troubleshooting and deployment
  • Basic knowledge of software distribution systems (SCCM)
  • Basic Cloud Computing Solutions (Citrix preferred)
  • Scripting Experiences (Powershell preferred)
  • In-depth knowledge in Microsoft technologies
  • Certification in Windows 7/10 (welcome, but purely optional)
  • English or German knowledge

 

Advantages:

 

  • Microsoft and Citrix technology certificates

 

Personality:

 

  • Client orientation
  • Independent thinking
  • Flexibility
  • Good problem solving skills
  • Team player attitude
  • Ability to learn fast
  • Pro-activity

Amit kínálunk

  • Új kollégáinkra első munkanapjuktól kezdve teljes körű munkahelyi élet-és balesetbiztosítást kötünk
  • Akár az első munkanapon igényelhető az AYCM kártya, amely ingyenesen, havi 8 alkalommal biztosít munkavállalóink számára sportolási lehetőséget
  • A próbaidő után új belépőink jogosultak a Cafeteriára, melynek éves keretösszege bruttó 270 000 Ft (ennek éves keretösszege 3 és 5 év után növekszik)
  • A fentieken kívül, pozíciótól függően éves/negyedéves jutalom kerül kifizetésre, továbbá kollégáink projektteljesítési bónuszokban is részesülhetnek
  • Cégünk nagy hangsúlyt fektet a fejlődésre, így minden kollégánknak lehetősége nyílik arra, hogy a legkülönbözőbb tréningeken és képzéseken vegyen részt (vezetői képzések, hard- és soft skill tréningek, nyelvi képzések)
  • Szívesen látjuk minden kollégánkat a vállalati, ágazati és csoportszintű rendezvényeinken (csapatépítők, workshopok, ITSH pub, évzáró karácsonyi rendezvény)

Kapcsolat

Can we help you?


E-Mail: [email protected]

Ez is érdekelhet:

Rólunk

Present in the market under the Deutsche Telekom IT Solutions brand name, IT-Services Hungary (ITSH) is a subsidiary of the Deutsche Telekom Group and is the largest ICT employer in Hungary. Established in 2006, the company provides a wide portfolio of IT and telecommunications services with more than 4500 employees. ITSH was awarded with the Best in Educational Cooperation prize by HIPA in 2019, acknowledged as one of the most attractive workplaces by PwC Hungary’s independent survey and rewarded with the title of the Most Ethical Multinational Company in 2019. The company continuously develops its four sites in Budapest, Debrecen, Pécs and Szeged and is looking for skilled IT professionals to join its team.

Munkavégzés helye

Kapcsolat

Can we help you?


E-Mail: [email protected]

Ez is érdekelhet:

További információk

Adatvédelem