Állásazonosító: 113307_EN_2

Customer Security Manager

Helyszín:
Budapest

Feladatok

The Customer Security Manager is responsible to ensure tha contracted security services and SLAs are met. This typically includes:

  • Serve as primary security management interface to the customer
  • Develop and manage customer specific security governance model
  • Manage operational security measures and services
  • Manage customer specific security risks
  • Indicate the need for customer specific security audits, including pre-audits and provide support
  • Manage and control customer specific security SLA reporting
  • Support customer specific security management related projects
  • Identify and propose customer specific security improvements and innovations
  • Manage IT Service Continuity as required

Elvárások

  • Fluent English knowledge (German is an advantage)
  • BSc degree in IT related field and 3 years relevant experience // MSC degree in IT security field and 1 year relevant experience
  • Experience in 1 ICT security related ISO norm and information security related regulation (e.g. GDPR, BSI Security Baseline, etc.)
  • International security certification studies (CISSP, CISM, CISA, SANS courses, etc.)
  • ITIL knowledge
  • Customer orientation

  • Skills and ability to overview and maintain complex topics

  • Willing to take over responsibility

  • Strong communication and social skills

  • Able to work under pressure

  • Willingness to travel

  • Certificate of good-conduct

Amit kínálunk

  • Új kollégáinkra első munkanapjuktól kezdve teljes körű munkahelyi élet-és balesetbiztosítást kötünk
  • Akár az első munkanapon igényelhető az AYCM kártya, amely ingyenesen, havi 8 alkalommal biztosít munkavállalóink számára sportolási lehetőséget
  • A próbaidő után új belépőink jogosultak a Cafeteriára, melynek éves keretösszege bruttó 270 000 Ft (ennek éves keretösszege 3 és 5 év után növekszik)
  • A fentieken kívül, pozíciótól függően éves/negyedéves jutalom kerül kifizetésre, továbbá kollégáink projektteljesítési bónuszokban is részesülhetnek
  • Cégünk nagy hangsúlyt fektet a fejlődésre, így minden kollégánknak lehetősége nyílik arra, hogy a legkülönbözőbb tréningeken és képzéseken vegyen részt (vezetői képzések, hard- és soft skill tréningek, nyelvi képzések)
  • Szívesen látjuk minden kollégánkat a vállalati, ágazati és csoportszintű rendezvényeinken (csapatépítők, workshopok, ITSH pub, évzáró karácsonyi rendezvény)

Kapcsolat

Can we help you?


E-Mail: myhr_recruitment@telekom.com

Ez is érdekelhet:

Rólunk

IT Services Hungary is Hungary’s largest ICT employer and the Hungarian affiliate of T-Systems International. As a critical link in the international production chain of T-Systems, IT Services Hungary is the most dynamically developing IT service centre in Hungary. It has won the ‘Investor of the Year’ award twice, in 2008 and in 2015. From among the wide range of IT and telecommunications consulting services, the company focuses on the innovation, management and outsourcing of IT solutions, as well as development and systems integration. The company is constantly developing its sites in Budapest, Debrecen, Pécs and Szeged, and welcomes applications from career-starter and experienced IT specialists.

Munkavégzés helye

Kapcsolat

Can we help you?


E-Mail: myhr_recruitment@telekom.com

Ez is érdekelhet:

További információk

Adatvédelem