Állásazonosító: 113037_EN_2

Alkalmazásmenedzser

Helyszín:
Budapest

Feladatok

Szeretnél nemzetközi szinten egy igazán stabil és inspiráló környezetben dolgozni? Kész vagy új kihívásoknak megfelelni? Alkalmazásmenedzserként agilis szemléletmóddal fogsz dolgozni és meghatározó felelőségköröd lesz. Ha mindezekre a válaszod IGEN, most lehetőséged van egy nemzetközi cég belső alkalmazásainak fejlesztésén, működtetésében részt venni, egy támogató légkörű csapatban dolgozni, ahol a közvetlen vezetőid innen léptek előre, ezért pontosan tudják milyen kihívásokkal fogsz szembenézni és ezeket hogyan lehet a leghatékonyabban leküzdeni? Gyakran fogsz visszajelzést kapni az eredményeidről.
 

Feladatok:

  • Alkalmazásmenedzserként a hozzád rendelt alkalmazásért/alkalmazásokért teljes hatáskörben felelsz majd,
  • az alkalmazás életciklusa során szolgáltatásnyújtási vezetőként jársz el.
  • Külső-és belső szerződések, megállapodások kialakítása és definiálása, valamint a költségvetés megtervezése és nyomon követése is a feladataidhoz tartoznak.
  • Rövid-közép- és hosszútávú feladatokat és célokat tervezel meg az infrastruktúrára és üzemeltetésre vonatkozóan.
  • Biztosítod az előírások betartását, ellenőrzések végrehajtását és a szükséges változások implementálását.
  • A rendelkezésre álló eszközökkel biztosítod az adott alkalmazás folyamatos rendelkezésre állását, illetve kezdeményezed a folyamatos szolgáltatásfejlesztést is igények szerint. 
     

Elvárások

Elvárások:

  • Magabiztos német és angol nyelvtudás
  • Projektvezetői és IT üzemeltetésben való tapasztalat (ITIL)
  • Infrastruktúra- és pénzügyi ismeretek
  • Jó koordinációs készség
  • Agilis szemléletmód
     

 Amit kínálunk:

  • Nemzetközi, stabil céges hátteret biztosítunk számodra
  • Alkalmazások széles spektrumával ismerkedhetsz folyamatosan
  • Rengeteg képzés, mentoring, fejlődési lehetőség vár, hogy minden téren a legjobb formádat hozhasd
  • Home Office lehetőség
  • Utazási lehetőségek a külföldi partnereinkkel való szorosabb kapcsolatépítéshez
  • Versenyképes bérsáv + bónuszrendszer és juttatási csomag
  • Munkavégzéshez szükséges eszközeidet biztosítjuk (laptop, telefon)

Amit kínálunk

  • Új kollégáinkra első munkanapjuktól kezdve teljes körű munkahelyi élet-és balesetbiztosítást kötünk
  • Akár az első munkanapon igényelhető az AYCM kártya, amely ingyenesen, havi 8 alkalommal biztosít munkavállalóink számára sportolási lehetőséget
  • A próbaidő után új belépőink jogosultak a Cafeteriára, melynek éves keretösszege bruttó 270 000 Ft (ennek éves keretösszege 3 és 5 év után növekszik)
  • A fentieken kívül, pozíciótól függően éves/negyedéves jutalom kerül kifizetésre, továbbá kollégáink projektteljesítési bónuszokban is részesülhetnek
  • Cégünk nagy hangsúlyt fektet a fejlődésre, így minden kollégánknak lehetősége nyílik arra, hogy a legkülönbözőbb tréningeken és képzéseken vegyen részt (vezetői képzések, hard- és soft skill tréningek, nyelvi képzések)
  • Szívesen látjuk minden kollégánkat a vállalati, ágazati és csoportszintű rendezvényeinken (csapatépítők, workshopok, ITSH pub, évzáró karácsonyi rendezvény)

Kapcsolat

Can we help you?


E-Mail: [email protected]

Ez is érdekelhet:

Rólunk

Present in the market under the Deutsche Telekom IT Solutions brand name, IT-Services Hungary (ITSH) is a subsidiary of the Deutsche Telekom Group and is the largest ICT employer in Hungary. Established in 2006, the company provides a wide portfolio of IT and telecommunications services with more than 4500 employees. ITSH was awarded with the Best in Educational Cooperation prize by HIPA in 2019, acknowledged as one of the most attractive workplaces by PwC Hungary’s independent survey and rewarded with the title of the Most Ethical Multinational Company in 2019. The company continuously develops its four sites in Budapest, Debrecen, Pécs and Szeged and is looking for skilled IT professionals to join its team.

Munkavégzés helye

Kapcsolat

Can we help you?


E-Mail: [email protected]

Ez is érdekelhet:

További információk

Adatvédelem